Ramowy rozkład dnia PDF Print

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

Dwujęzyczne Przedszkole Pod Klonowym Listkiem


630–830 Rozpoczęcie dnia w przedszkolu

Schodzenie się dzieci, kontakty indywidualne z dziećmi i ich rodzicami, swobodna działalność dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. Ćwiczenia słuchowe, oddechowe, ortofoniczne, artykulacyjne. Praca wyrównawcza (indywidualna i z małymi zespołami dzieci).

830–845 Ćwiczenia poranne z językiem angielskim

Powitanie, ćwiczenia poranne ze językiem angielskim, zabawy integracyjne w grupie organizowane przez nauczyciela.

845–930 I Śniadanie

Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania.

I śniadanie.

930–1050 Zajęcia wychowawczo-edukacyjne

Zajęcia wychowawczo-edukacyjne, realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego, wyzwalające aktywność dziecka w różnych sferach rozwojowych. Dziecięce zabawy dowolne.

1050–1115 II Śniadanie

Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania.

II śniadanie.

1115–1300 Spacery, wycieczki oraz pobyt w ogrodzie przedszkolnym

Zabawy organizowane i swobodne, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, obserwacje przyrody w różnych porach roku, prace w ogrodzie.

1300–1330 Obiad

Czynności higieniczne oraz przygotowanie do obiadu. Obiad.

1330–1415 Poobiednia relaksacja

Poobiednia relaksacja, słuchanie czytanej przez nauczyciela literatury dziecięcej (dzieci starsze).
Przygotowanie do leżakowania. Poobiednia relaksacja, leżakowanie (dzieci młodsze).

1415–1500 Zajęcia dodatkowe

Realizacja ofert (proponowanych przez nauczyciela, propozycje ofert dzieci). Działalność plastyczna, rytmika, i informatyka.

1500–1530 Podwieczorek

Czynności higieniczne oraz przygotowanie do podwieczorka. Podwieczorek.

1530–1630 Zabawa dowolna

Dziecięce zabawy dowolne. Indywidualna praca wyrównawcza. Utrwalanie wcześniej poznanych treści dydaktycznych. Zabawy w ogrodzie. Kontakty indywidualne z dziećmi, rozmowy indywidualne z rodzicami. Rozchodzenie się dzieci do domów.